Tuesday, February 19, 2008

Muhasabah Blog

Assalamualaikum wrh wbt

Kepada pengunjung yang dihormati sekalian.

Demografi pengunjung di blog makannasik utk sebulan lepas.



Sudah hampir 3 tahun saya menulis di blog ini, dan saya rasa masih belum terlambat untuk saya membuat muhasabah untuk membaiki mutu artikel-artikel di blog ini.



Diharap boleh menjawab beberapa soalan di bawah dengan ikhlas. :)

1. Apakah kekuatan blog ini?

2. Apakah kelemahan blog ini?

3. Mana anda lebih suka, karya2 tahun 2005 atau 2008?

4. Apakah karya yang patut dilebihkan?

5. Apakah karya yang patut dikurangkan?

Semua jawapan boleh dihantar ke emel saya:
amar_kun@yahoo.co.uk

Terima kasih. :)

2 comments:

Idham said...

tahniah kerana awak cuba memperbaiki kelemahan dan memdedahkan trafik di blog awak. (bukan semua orang nak buat camni)saya rasa saya pun nak blajar ngan awak kerana saya newbie dalam dunia blog nih. dari mana bleh dapat statistik camtuh? salam perkenalan. gd blog. keep in touch. Cabai Burung

ibnu_umar said...

masuk www.statcounter.com, ada cara2 mendaftar dan guna stat utk blog kt situ.