Monday, September 24, 2007

Ar Risalah edisi Ramadhan 1428!!

Assalamualaikum wrh wbt!!


Buletin Ar Risalah Edisi Ramadhan yang ditunggu-tunggu telah siap! Dapatkan segera, hanya perlu download dari link di bawah. Percuma!! :)


Assalamu'alaikum wt,

Para pengunjung paksi.net yang dimuliakan,

Sehubungan dengan bulan Ramadhan Al Mubaarak yang mulia ini, kami menjemput anda semua untuk mendapatkan naskah hand-out Ar-Risalah yg PERCUMA ini utk bacaan & edaran. Sila klik ke link di bawah untuk mendownload buletin Ar-Risalah tsbt .

Buletin Ar-Risalah versi 2007 memuatkan santapan-santapan rohani dan panduan di bulan Ramadhan ini . Tidak ketinggalan juga ruangan penyegar minda senario ramadhan paksi.

Sila dapatkan segera dengan PERCUMA dan edarkan kepada rakan-rakan anda untuk berkongsi amal kebaikan di bulan yang penuh barakah ini.

Kami juga berbesar hati untuk menerima cadangan-cadangan pembaikan dari pembaca untuk terbitan seterusnya.

Selamat beramal yg terbaik di bulan yg mulia ini!

Wassalamu'alaikum
~Paksi~

links:
Ar Risalah edisi Ramadhan (updated 13 August 2012)


p/s: Mahu menyumbang dalam penerbitan Ar Risalah? sila hubungi saya di email.
p/s2: Segala komen yang membina amat dialu-alukan

4 comments:

Anonymous said...

salam.amar saya edarkan risalah ni kat kampus saya boleh tak?

ibnu_umar said...

wkumsalam

ya, boleh-boleh! dialu-alukan!! :)

kalau boleh tolong emel saya di amar_kun@yahoo.co.uk kerana nanti saya boleh hantar emelkan ar risalah setiap bulan kpd awak. terima kasih.

Muhammad Teja said...

ex-smstsp? wow! susah benar nak jumpa ex-smstsp yg berblogging...

ibnu_umar said...

owh.. tak ada apa-apa yg perlu di'wow 'kan. blogging cuma utk isi masa lapang. tp saya smstsp sampai form2 je.. spm di mrsm taiping.